پيام امتنانيه جميله ناهيد همسر فقيد محمود بريالي
جميله ناهيد جميله ناهيد

بتاریخ 14قوس سال روان خورشیدی همسر وهمراه سي سال زنده گي ام را از دست دادم. از دست دادن کسی که در تمام این سالها با محبت بی پایان او را دوست داشته ام ودر  راهی که بخاطر بهروزی مردمم انتخاب کرده بودم او بهترین حامي  ومددگار من شد. محمود بریالی همسر مهربان وشریف من سراسر عمر خود را در همآهنگی تمام با من وفرزندانم وقف سعادت وبهروزی مردم ما کرد. من خوشوقتم که با کسی زندگی خود را پیوند دادم که امروز مردم ما اورا تقدیر می نماید وگرامی اش میدارد.

غمی گران بر من فرود آمد ولی سر فرازم از اینکه هم ميهنانم این غم را بامن از عمق دل تقسیم کردند.غم شریکی بیمانند مردم درد جانکاه مرا تسکین میدهد.

در ین روزهای پر از غم واندوه که از در گذشت «بری» عزیز من میگذرد،همواره به فکر کسانی بوده ام که علی رغم مشکلات زنده گی لحظه ای هم از سبک ساختن بار غم عظیم من و اعضای خانواده ام دریغ نکرده اند.

من به حیث همسر و رفيق همیشگی محمود بریالی وبه نماينده گي از فرزندانم رومان و مريم از همه رفقا،بويژه اعضای پرافتخار نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان،مجلس موسسان ، هيأت اجراييه و رفيق عزيزشيرمحمد بزرگر رئيس مجلس موسسان نهضت فراگير که خوشبختانه همسرم يکي از پيش کسوتان آن نهضت بود و تا آخرين لحظات زنده گي هم در راه تقويه پايه های سياسي و اجتماعي آن از هيچ نوع تلاش رفيقانه دريغ نورزيد، ازته قلب اظهار خوشنودی بزرگ وامتنان می کنيم که با فداکاری ای بینظیردر جریان تمام مراسم بعد از وفات زنده يادمحمودبريالي، رسم رفاقت وبرادری را بجا آوردند.

من و فرزندانم در برابر مردم شریف وبا عزت افغانستان که در جریان همین مراسم، نه تنها رسم دوستی بلکه رسم افغانیت وهم وطنی را بجا آوردند ،سپاس بيکران مي داريم .

من با رومان و مريم از تمام احزاب ،محافل وگروه ها، شخصیتهای محترم سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی ،ارگانها ومسئولین دولتی که نه تنها به غم شریکی پرداختند بلکه شرایط انجام به روال عادی و آبرومندانه مراسم تدفین ، فاتحه خوانی و ختم قرآن مجید را فراهم آوردند و از هيچنوع همکاری  معنوی دريغ نورزيدند، ازصمیم قلب و با سپاس فراوان تشکر می کنيم وبرای همه از خداوند بزرگ  اجر عظیم آرزو داشته وسعادت آرزو مي نماييم .

با احترام

جمیله ناهید ،رومان بريالي و مريم بريالي

 

12 جنوری 2007  شهربرخ کامن

 


January 15th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها